Enkco

Context
ENKCO, marktleider in convenienceproducten voor de foodservicemarkt, start 2015 met een geheel nieuwe huisstijl. Die ontwikkeling past binnen het beleid van ENKCO, waarbij transparant, innovatief, lokaal en duurzaam belangrijke begrippen zijn.

Merkmatch
Aanbieder en afnemen willen weg uit neerwaartse spiraal van prijsdruk en slechte kwaliteit. Beide kiezen voor kwaliteit en innovatie uit betrouwbare bron.

Scope
Logo, huisstijl, beursstand, brochure

Resultaat
ENKCO is nu te herkennen aan een beeldmerk met een eigentijdse en tegelijkertijd traditionele en vertrouwde uitstraling. Het aardebruine logo oogt als een kwaliteitsstempel. Het geboortejaar 1960 bewijst de traditie en ervaring van het bedrijf. De glorende horizon boven de bedrijfsnaam verwijst naar het gebruik van lokale grondstoffen en het feit dat ENKCO met innovaties altijd verder denkt dan vandaag.
Geïntroduceerd op de HORECAVA en zeer goed ontvangen door klanten en prospects.

< <