ERU

Context
Koninklijke ERU is bekend van Goudkuipje; wie is er niet met deze smeerkaas opgegroeid?! Vanwege de (internationale) ambities moet ERU hoofdmerk en de gedateerde identiteit bijgesteld worden. Onze observaties van het merk, de concurrentie en ontwikkelingen leiden tot een verfrissend nieuwe aanpak.

Merkmatch
Lekker smeerbaar! Een vertrouwd en toegankelijk merk voor alledaags gebruik.

Scope
Verpakkingen, logo, huisstijl

Resultaat
Het verbindende lint op de verpakking ondersteunt het gemakkelijke, vriendelijke en smeerbare karakter van de ERU producten. De restyling geeft ruimte aan nieuwe introducties, zoals smaak- en seizoensvarianten. ERU is een sterk merk geworden dat door innovatie groeit.

Ontwikkeling van het nieuwe submerk Balans
Nieuwe smakelijke seizoensproducten
Vrolijke mascotte Joey voor de kids.
Vrolijke mascotte Joey voor de kids.
Vrolijke mascotte Joey voor de kids.
Vrolijke mascotte Joey voor de kids.
Queru merk voor de Portugese markt
Queru assortiment voor de Portugese markt
Flamenguito assortiment voor de Portugese markt
< <