HEMA

Context
HEMA staat voor bijzondere eenvoud en daarbinnen zal food meer en meer natuurlijk en eerlijk zijn. Er was een wildgroei ontstaan aan verschillende verpakkingen, concepten en designstijlen. HEMA was teveel een speeltuin geworden voor creatieven. Nu is het tijd om meer een lijn te trekken, passend bij HEMA.

Merkmatch
De consument wil meer en meer eerlijke voeding uit een betrouwbare bron. HEMA doet dat op eigen wijze.

Scope
Verpakkingen, disposables, aankleding winkelmateriaal

Resultaat
Het unieke concept van SOGOOD brengt bijzondere eenvoud in de foodverpakkingen. Het draagt bij aan waar HEMA voor wil staan als merk. De aquarel op een witte ondergrond onderschrijft het verse, natuurlijke en eerlijke karakter van de HEMA producten. Met een paar streken is de kern verbeeld. Het is helemaal HEMA!
De HEMA foodafdeling maakt een sterke groei door. 

Speciale draagtas voor de HEMA foodafdeling om de versheid en kwaliteit van de producten te benadrukken.
Het zakje voor de HEMA rookworst met extra informatie over de unieke eigenschappen.
Het meeneem bakje voor een HEMA sandwich die een glimlach tovert.
De HEMA koffie- en theebekers.
Bij alle take away producten is de productnaam met een aquarel geschreven om het snelle karakter van het direct consumeren te onderschrijven
Bij alle take away producten is de productnaam met een aquarel geschreven om het snelle karakter van het direct consumeren te onderschrijven.
Bij alle take away producten is de productnaam met een aquarel geschreven om het snelle karakter van het direct consumeren te onderschrijven
De HEMA weggeef zakjes voor bij de maaltijd.
Alle gebruikte kaas Visuals. Echt HEMA!
Bij de Deli afdeling zijn er zulke grote assortimenten dat er voor sommige groepen één visual is gecreëerd, die op verschillende producten gebruikt kan worden.
Bij de Deli afdeling zijn er zulke grote assortimenten dat er voor sommige groepen één visual is gecreëerd, die op verschillende producten gebruikt kan worden.
Een zonnige en vrolijke dressing serie met nadruk op het pure ingrediënt
De nieuwe ‘verwenproducten’ zijn luxere producten en die moeten ook een eigen signatuur krijgen en opvallen binnen het assortiment.
Er is een zwarte lijn gecreëerd die direct opvalt op de HEMA schappen. Gekozen is voor een typografische oplossing, die ook non-verbaal direct vertelt dat het een bijzonder product is. Met fotografie wordt nu de nadruk gelegd op de onderscheidende ingrediënten. Met deze producten kan de consument zichzelf en zijn gasten extra lekker verwennen.
De nieuwe ‘verwenproducten’ zijn luxere producten en die moeten ook een eigen signatuur krijgen en opvallen binnen het assortiment.
Er is een zwarte lijn gecreëerd die direct opvalt op de HEMA schappen. Gekozen is voor een typografische oplossing, die ook non-verbaal direct vertelt dat het een bijzonder product is. Met fotografie wordt nu de nadruk gelegd op de onderscheidende ingrediënten. Met deze producten kan de consument zichzelf en zijn gasten extra lekker verwennen.
De HEMA chocolade letters zijn seizoensproducten die ook in het buitenland gretig aftrek vinden. Sinterklaas speelt geen rol meer, maar het blijft een feestelijke verpakking die leuk is om te personaliseren en weg te geven.
Met één groot artwork zijn tientallen verpakkingen voor het Sinterklaas assortiment aangekleed. Een feest voor het oog.
Met één groot artwork zijn tientallen verpakkingen voor het Sinterklaas assortiment aangekleed. Een feest voor het oog.
< <