No Fairytales

Context
Switchback Foods is een start-up en wil mensen gezonder laten eten door middel van lekkere en gezonde producten. Daarvoor is een alternatieve tortilla’s ontwikkeld met 45% op basis van biet en wortel. Een wereldprimeur waarvoor een merknaam wordt gezocht en verpakkingen die de consument uitnodigen het eens te proberen. En dan merken ze hoe smaakvol gezond kan zijn.

Merkmatch
Eerlijke gezonde en lekkere voeding zonder marketingpraatjes

Scope
Merknaam, logo en verpakkingen

Resultaat
De ontwikkelde merknaam ‘No Fairytales’ maakt meteen duidelijk dat de initiatiefneemster geen holle praatjes verkoopt. Haar producten zijn eerlijk, echt en puur zonder onnodige toevoegingen. Om dit naar de consument duidelijk te maken is een verpakking ontwikkeld waar het product de hero is. De teksten op de facing hebben een kleine avontuurlijke twist meegekregen en zijn verweven met natuurlijke ornamenten. De frosted look versterkt het verse en natuurlijke karakter van de producten.
De verpakkingen wonnen een gouden NL Pacaging Award 2017.

www.nofairytales.nl

< <