TomTom

Context
TomTom komt met een revolutionaire innovatie: draagbare autonavigatie. Voor dit merk moet vanuit het niets een geheel eigen gezicht ontwikkeld worden. Direct geloof in de potentie leidt tot een unieke samenwerking. Een case die werkelijk ‘once in your lifetime’ is.
Scope
Verpakkingen, logo, jaarverslag, advertising, premiums, eigen font
Resultaat
Simpel, maar niet simplistisch: Find your way the easy way!  De concurrentie is complex, de consument wil toegankelijkheid en TomTom biedt een unieke ‘plug&play’ oplossing. Vanaf de eerste verpakking is vijf jaar lang een unieke en succesvolle stijl ontwikkeld voor alle vormen van communicatie. TomTom brengt kleur in een grijze markt. Ongeëvenaarde groeicijfers en een gouden Effie zijn het resultaat.

Verpakkingsrange vanaf 2008
Verpakkingsrange vanaf 2008
Verpakkingsrange 2007
Verpakkingsrange 2006
Verpakking specifiek voor motorrijders 2006
Verpakking accessoires 2006
Eerste jaarverslag net na de beursgang
Verpakkingsrange 2005
Allereerste verpakking TomTom 2004
Verpakkingen accessoires 2004
Introductie campagne 2004
< <